
Jen ty nejlepší služby

Jak pracujeme
Prodej nemovitosti se dělí na dvě fáze:
1) PREZENTAČNÍ
2) PROPAGAČNÍ

Prezentační část
1. Profesionální fotky
Říká se, že jíme očima. A nemovitost je na tom podobně. To, jak na nás působí, rozhoduje zda koupíme.


2. Skvělé texty
Někteří lidé jsou vizuální, jiní analytičtí. Text musí být vždy výstižný, čtivý, strukturovaný odstavci, nápisy atd.


3. Přesné texty
Při prodeji jsou důležité přesné informace. Například to, jestli se jedná o užitnou nebo podlahovou plochu. Jaké jsou měsíční náklady nemovitosti. U bytu je pak důležité například, jak je to s fondem oprav a hospodařením bytového družstva či SVJ.Při prodeji jsou důležité přesné informace. Například to, jestli se jedná o užitnou nebo podlahovou plochu. Jaké jsou měsíční náklady nemovitosti. U bytu je pak důležité například, jak je to s fondem oprav a hospodařením bytového družstva či SVJ.
4. PENB
Průkaz energetické náročnosti budov. 42% nemovitostí v ČR má chybně uvedeno písmeno G mimořádně nehospodárná. Často se potenciální zájemce neozve právě proto, že vidí G. A přitom je důvodem jen špatně odvedená práce při prezentaci nemovitosti.

5. Home staging
Říká se, že jíme očima. A nemovitost je na tom podobně. To, jak na nás působí, rozhoduje zda koupíme.


6. Virtuální staging
Lidé kupují srdcem. Fantasie je váš přítel.



7. Vizualizace
8. Půdorysy
Jedna věc je pro potencionální zájemce velmi důležitá. Mít představu prostoru. Jak by mohl v nemovitosti žít, jak ji zařídit, jak se ,,vejít".


9. Video prohlídka
Video je fenomén. Inzerát, který obsahuje video prohlídku má až o 600% vyšší návštěvnost.
10. Dron
11. 3D scan nemovitosti
Nejmodernější technologie pro prodej nemovitosti. Díky 3D scanu získá zájemce detailní přehled.
12. Samostatná stránka nemovitosti
Dnes nestačí jen inzerovat na realitních serverech. Vytvořím pro vaši nemovitost stránku, kde bude prezentována jen a pouze ta vaše
Například takto:
13. Atd.
Prostě JEN ty NEJlepší realitní služby

2. PROPAGAČNÍ ČÁST
1. Topování denně
Udržet vaší nemovitost na prvních pozicích na realitních portálech je povinnost profesionála. Docílím toho tzv. topováním. Stojí to každý den peníze, ale u mých nemovitostí je denní topování samozřejmost.
2. Realitní servery
Při propagaci nemovitosti samozřejmě nevynechám žádný významný realitní portál.



3. Zvýhodněná pozice
Různé realitní portály umožňují různé zvýhodněné pozice - zviditelnění inzerátu. Využít těchto placených pozic má smyls, díky tomu nabídnu vaši nemovitost mnohem většímu počtu zájemců.
4. Sociální sítě sdílení

5. Reklama na facebooku
6. Reklama na Instagramu
7. Reklama na YouTube
8. Reklama na Linked in
9. Reklama na internetu sklik.cz a Google Ads
Zařídíme, aby se nabídka vaší nemovitosti zobrazovala na Novinky.cz a na Seznam.cz a stovkách dalších internetových stránkách. Proč? Protože tam se pohybuje denně statisíce lidí, kteří právě teď žádnou nemovitost nehledají, přesto jí mohou koupit za tu nejlepší cenu pro vás.
10. Databáze
V naší databázi kontaktů je tisíce klientů, kteří prodávají, kupují... dáme jim vědět, že právě vaše nemovitost je na prodej.
11. Plachta
Je vaše nemovitost na frekventovaném místě? Pak můžeme například na váš plot umístit plachtu NA PRODEJ s odkazem přímo na samostatnou internetovou stránku nemovitosti. A oslovíme tak lidi ve vašem okolí.
12. Letáky
Jsou letáky přežitek? Ale vůbec ne. Správně vytvořený leták s informací o prodeji vaší nemovitosti může trefně oslovit zájemce.
13. Tištěná reklama
Místní tisk, měsíčník vaší radnice...to jsou místa, kde můžete nabídnout vaší nemovitost. I takováto forma propagace může ve 21. století zafungovat.
14. Aukce
Každý majitel nemovitosti chce při prodeji získat tu nejvyšší možnou cenu. Aukce je skvělý, moderní a transparentní nástroj, se kterým máme několikaletou praxi.
15. Atd.
Prostě JEN ty NEJlepší realitní služby

Ukázky prodáno

Ukázky video prohlídek

Aukce
S největší pravděpodobností jste slyšeli o tom, že nemovitost můžete prodat i formou aukce. Ráda bych vám tímto krátkým článkem ukázala, jak tato služba reálně vypadá a probíhá. A také s jakým výsledkem.
Proto také přikládám případovou studii. Tedy krok po kroku, jak šel čas u jedné z mých realizovaných aukcí.
Výsledkem bylo navýšení ceny o 535 000,- Kč. Ale vše pěkně popořádku.
NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKA MAJITELŮ NEMOVITOSTÍ K AUKCÍM
- Když vám svěřím nemovitost do prodeje, jak konkrétně aukce probíhá?
A když máme větší počet zájemců, stanoví se termín aukce. Lidé z prohlídek se pak ve stanovený čas přihlásí na mé webové stránce k aukci (tu ale vidí jen ti, co dostali pozvánku) a mohou přihazovat. Na stránce vidí příhozy ostatních a tak mohou reagovat dalším vyšším příhozem.
Rezervační smlouvu na vaši nemovitost pak obratem podepisujeme se zájemcem, který v aukci přihodil nejvyšší částku. Obvykle navyšujeme o větší stovky tisíc korun.
PŘÍPADOVÁ STUDIE PRODEJE BYTU V AUKCI
19.3. Majitelé mě oslovili s tím, že by chtěli, abych jejich byt jako makléřka prodávala
- 21.3. Schůzka, vysvětlení stavu trhu, možností prodeje a dalšího postupu
- 22.3. Tržní odhad bytu a návrh prodejní strategie
- 24.3. Odsouhlasení ceny, odsouhlasení strategie včetně aukčního prodeje, podpis smlouvy
- 27.3. V bytě staging, profi foto, video, dron, 3D scan...
28.3. Tvorba webových stránek bytu, výroba půdorysů, postprodukce fotek a videa, vytvoření reklamy na soc. sítě atd.
- 11. - 13.4. Prohlídky, celkem 23 zájemců, vysvětlení aukce

- 16.4. Aukce, 12 účastníků, 7 aktivních přihazujících, nejvyšší nabídka 6 005 000,- Kč.
- 16.4. Podpis Rezervační smlouvy s navýšenou cenou o 535 000,- Kč. Následné další kroky ke Kupní smlouvě, převodu a předání.
- 17.4. Průzkum trhu: Náš prodej byl realizován o minimálně 300 tis. více, než nejvyšší konkurenční nabídky bytů v dané lokalitě, které jsou ale stále neprodejné a zůstali v nabídce i po našem úspěšném prodeji.
- 17.4. Nadšený prodávající - získal vysokou cenu. Spokojený kupující - získal vysněný byt. Šťastná makléřka - byla zase přínosem pro své klienty.
Máte jakékoli dotazy k aukci či samotnému prodeji nemovitosti?Neváhejte mne kontaktovat, ráda zodpovím veškeré vaše dotazya pomohu s prodejem vaší nemovitosti za nejvyšší možnou cenu.
Tržní odhad Vaší nemovitosti ZDARMA
Jakou má Vaše nemovitost vlastně tržní cenu? Stačí vyplnit kontaktní formulář, já se vám ozvu, zeptám se na pár základních informací a vytvořím Vám ZDARMA tržní odhad nemovitosti. Až potom se můžete rozhodnout, zda vůbec prodávat a případně za kolik. Tento krok je pro Vás absolutně nezávazný.